tirsdag 1. februar 2011

4 x 4

Endelig et innlegg igjen! Jeg har fått en utfordring av Eple, med den kule bloggen. Her er altså svarene:


4 TV-program jeg ser på:
  • Af1
  • Hannah Montana
  • Vi elsker musikk
  • Fin fredag.
Det er mer da, men det var jo bare 4 jeg kunne skrive.

4 ting jeg har gjort i dag:
  • Vært på skolen
  • Vært hos en venn og lekt spa
  • Spist middag
  • Vært på svømming
4 ting på min ønskeliste:

  • Sminke
  • Klær
  • DS spill
  • Min egen data
4 ting jeg liker dårlig
  • Eksos
  • Torsk
  • Surmelk
  • Rydde rommet

Jeg har bursdag på fredag! Jeg blir 10 år! Jeg blir veldig glad for gratulasjoner!

 TUSEN TAKK FOR ALLE KOMENTARENE!
Til slutt vil jeg takke snille Giraffmamma for den fine musen jeg fikk av deg!
Jeg ble veldig glad for den!!!♥♣




Jeg gir utfordringen videre til

Namaste i Kreativ ♥ Impulsiv
Andregasellen i Gasellene
Gult hus i svingen
Skjærstad

11 kommentarer:

  1. takk for utfordringa, Belkini:)

    Tenk at du er 10 år på fredag:) Skal huske å gratulere deg ja:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Hei Belkini!!

    Så gøyt å lese svarene dine! Jeg ser også litt på "fin fredag" og av og til, ensjelden gang, på AF1. Det er ganske fin musikk der..
    Den musen du har fått av Giraffmamma var fantastisk fin. Heldig du!!

    Kos deg masse på fredag (det blir Fin fredag på ekte!! ;-)) og gratulerer med 10årsdagen på forskudd!!

    SvarSlett
  3. Hallo du, så fint innlegg da, grattis så mye med dagen som kommer på fredag også. Håper du får mange fine gaver;)) Klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett
  4. Heeeeei!
    Det var lenge siden sist ja snuppeline :o)
    Så kjekt å få veta litt mærr om deg og ka du like da. Og så kos at du sende utfordringen videre te meg. Då blei eg glad vettu :o)

    Finaste kanina du hadde fått av Giraffmamma og da. Kan godt forstå at du blei glad då ja.
    Og så har du snart bursdag!!! Gratulere deg masse på forskudd eg då, og håpe du får ein superkjekke bursdag med mange flotte presanger :o)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Hei Belkini!
    Så artig å lese om deg!Jeg liker heller ikke torsk.Eller å rydde rommet.Jeg liker ikke å rydde noen steder når jeg tenker meg om.
    Så koselig at du sender utfordringen til meg da, tusen takk:)
    Veldig koselig å se et innlegg fra deg igjen altså, håper det kommer flere snart!
    Jeg kommer tilbake og gratulerer deg på fredag jeg, siden det er mest morsomt å få gratulasjoner på selve dagen:)
    Ha en fin dag, klem fra Ellen Andregasellen!

    SvarSlett
  6. Tusen tusen takk for utfordringa Belkini ! ;) Så gøy å få vite litt mere om deg :) Jeg liker heller ikke og rydde, men jeg liker å ha det ryddig rundt meg ;) Surmelk , USJ!!!! Liker ikke melk heller jeg .

    Ønsker deg en fin feiring på fredag !!!
    Stor klem fra Janne

    SvarSlett
  7. GRATULERER MED 10- ÅRSDAGEN, BELKINI:) Håper du får en flott dag med mange gaver og god mat/kaker:)
    HIPP HIPP HURRA; HURRA; HURRA:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  8. :) Så bra at du likte musa med gullkjolen!
    Og tenk at du blir 10 år! Hurra!
    Jeg har en gutt her i huset som ble 10 år i januar og det var en kjekk dag.
    Vi kjøpte en kul "hvor er Willy?" papirduk på Alveslottet og så kunne alle leite etter Willy mens de spiste pizza og muffins.
    Og etterpå klippet fireåringen den opp i hundretusen biter og spredde de rundt i hele huset, så nå er det ikke lett å finne Willy lenger ;)
    Og du kan jo feire i hele helga du, så spennende!
    Jeg elsker å få pakker!
    Jeg håper du får noe på ønskelista di.
    Ha en superduper dag!
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei Belkini!
    Jeg skulle jo gratulere deg på fredag, men jammen rakk jeg ikke å stikke innom PCen før vi dro på tur fredag morgen.Derfor sier jeg gratulerer nå jeg, på etterskudd:
    GRATULERER MED DAGEN!
    Håper den var kjempefin og at du fikk det du ønsket deg!!!!
    Bursdagsklem fra meg!

    SvarSlett
  10. Lille venn, mammma sin torsk er jo kjempegod! Rydde rommet er kjedelig såklart, men du slipper iallefall å rydde et helt hus! Det har vi heldigvis mormor tilå gjøre ;)

    Smask og klem fra mamma

    SvarSlett
  11. Heisann du. Jeg har også en slik award/ spørsmålsrunde til deg inne hos meg.

    SvarSlett