lørdag 22. oktober 2011

Høst!

Endelig et nytt innlegg!!!!!!!! Lenge siden sist!:-)♥

Jeg tenkte at jeg skulle skrive litt om høsten. Når jeg var ute på tur, med mamma (Pafrika) og lillesøster (Kantarell) og Lissie (hunden vår), tok jeg noen fine høst-bilder. Dere får se noen av dem her:







 Se så fine høst farger!

Men alt er ikke like fint......





Men, det meste er veldig fint!





Her kommer en kjempefin lyng!





Dette bildet synes jeg er fint!





Det var alt! Jeg blir veldig glad for kommentarer! Håper det ikke blir så lenge til neste innlegg!!

Takk for at dere stakk innom min blogg!:-)♥♥☻☺☺  



7 kommentarer:

  1. Hei Belkinien!

    Så fine høstbilder du har tatt, jeg er spesielt svak for de nesten knallrøde og oransje bladene - det er den aller fineste høstfargen synes jeg.

    Og gratulerer med lille kantarell, jeg kan tenke meg at du er en kjempegod storesøster. Du er jo så stor at du sikkert er til god hjelp for Pafrika, slik at hun slipper å ta alle bleiene selv....
    Mine to største barn er ikke like store og flinke som deg så jeg må iallfall ta alle bleiene selv, men de kan heldigvis hjelpe meg med å finne en flaske vann når jeg plutselig blir tørst av å gi babyen vår "mat".

    Ha en fortsatt god høst, mvh Rockefår

    SvarSlett
  2. Hei på deg :)
    Utruleg fine haustbilder du har tatt! Det er verkeleg ei vakker årstid :) (sjølv om alt ikkje er like vakkert..)

    Gratulerer med lille Kantarell også! Eg såg bilde av henne inne på Pafrika sin blogg og ho var berre supersøt!!

    Håper du får mange fine haustdagar framover og fine turar saman med familien!

    helsing almaPalma :o)

    SvarSlett
  3. Så kjekt med et innlegg fra deg! Digger jo bloggen din :)

    Veldig fine bilder du hat tatt, du er veldig flink. Likte spesielt godt det med de røde bladene. Vi må gå en tur sammen en dag med Bella og Lissie - så kan kanskje du være fotograf? Det hadde vært noe!! For jeg klarer aldri å ta noen fine bilder av Bella, hun bare løper vekk... Men hvis du og Lissie er med så kanskje jeg endelig kan få et skikkelig fint bilde av henne! :)

    Ha en finfin dag, flinke Belkini :)

    PS!Hils masse til mamma og til lillesøster!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer som storesøster! Finfine bilder du har tatt :) Høsten er en nydelig tid, koselig å gå tur med hund og baby og mamma. Så til jul rekker dere vel rundt juletreet :) Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Gratulerer med lillesøster, det var jo stas.
    Flink til å ta bilder er du også.
    Gleder meg til å se hva du tar bilde av til neste innlegg.
    Ønsker deg en fin helg.
    Linda

    SvarSlett
  6. Heeeeei!
    Det var lenge siden sist ja :o)
    Blir ikke så ofte innlegg på meg heller for tiden :o)

    Så flotte bilder du har tatt da! Jeg er skikkelig imponert!
    Og masse masse gratulerer som storesøster! Tenker dere koser dere masse.

    SvarSlett
  7. Kjempefine høstbilder, jeg syns det siste var veeeldig fint;)

    Gratulerer så masse med en veldig søt lillesøster! Syns hun lignet på deg når du var beibi ;)

    Håper du har en kjempefin førjulstid! Og hils mamma+pappa ;)

    SvarSlett